Se bremsedata fra Superflow dynotest
Tilbake

Motor:

71 Chrysler 426 Street HEMI - Stroket 484 cui - 8,0 liter
Eagle smidd stroker veiv 415 stål og avbalansert.
Ross smidde stempler med 13,5-1 komp. Vektjustert.
Eagle H-Råder vektjusterte og normalisert.
Motorblokken "stressborret" 0,60"
Phase 4 porting HEMI-topper.
171 cc forbrenningskammer.
1,94` eksosventiler.
2,25" innsugsventiler.
3/8" støtstenger.
Vektjusterte vippearmer fra Hemi.
Spesialdesign innsug med 60 mm spjeldhus fra UNIK Racing AB.
Crower Rollkam - løft 688` (308) - avgass 649` (314).
Omex 710 ECU tenning + Bosch 760 cc innsprøytningsdyser
CSR Elektrisk vannpumpe, Milodon Oljesump, Be Cool raceradiator
med 2 x kjølevifter og integrert oljekjøler
.
Moroso 6 raders oljekjøler for gearkasse Aeromotive høytrykksbensinpumpe, regulator og manometer .
2 " Hooker super competition headers og 3,5" eksosanlegg
45 liter Harvard Fuel Cell.
Superflow dynotest viser 600kw / 845 hk og 950 Nm.
Drivstoff: Etanol E85

s
Gearkasse og drivverk::

727 gearkasse racepreppet med 3 trinns manuelt ventilhus. Trans-brake, CSR Sprengkåpe, Hughes Performance oljesump.
BM Pro stick shifter og reversert giring. TCI 10" Converter med 3800 ppm. stall speed Innkortet Dana 60 bakaksel, Strange spole og stikkakslinger. Mellomaksel kortet og avbalansert. Utveksling: 4,10 - 1

Chassie og hjuloppheng:
Glassfiber panser. Innbygde hjulhus bak.
Superstock bladfjærer bak med Caltraks traction bars.
QA1R justerbare støtdempere foran og bak.
Uttakbar veltebøyle. Racestoler og 5 punkts RJS belter.
Hurst Linelock, skivebrems foran Mickey Thomson bakdekk:31x10,5x15 på Centerline 15x15 felger.
Brigdestone dekk foran: 205/70x15 på Centerline 7x15 felger.
Vekt inklusive fører: 1690 kg.